Повчальний сон

Колись давно років 3-5 назад мені наснився сон. Стою я в місті і бачу на мене на рушить величезний смерч, який поглинає в себе все що є навколо, розуміючі що скоро й він мене поглине я починаю втікати. Але смерч становиться ближче й ближче. І от він мене майже наздогнав, розуміючі що в мене нічого не вийде, я схопився за металеву трубу. Смерч ще ближче почав до мене підходити, так що мої ноги піднялися у повітрі. Не маючи надії на себе, я почав благати на допомогу, але не людей.
Я викрикнув: - "Будда врятуй мене!"
Смерч ще ближче до мене наблизився!
Я викрикнув: - "Крішна врятуй мене"!
Смерч добавив швидкості!
У розпачі я крикнув: - "Аллах врятуй мене!"
І смерч дуже швидко при близився до мене і почав мене втягувати до себе. І на решті я згадав про Ісуса Христа. І промовив благаючи: - "Ісус Христос врятуй мене грішного!" І смерч зник, все було тихе і спокійне. Потім я прокинувся. Для мене залишилася загадка, я знав про Ісуса Христа і завжди коли в мене були проблеми чи не проблеми я молився до Нього. Але чому в цьому сні я не попросив Христа першим???
Цей сон є повчальним для мене і всіх людей, не покладайтеся на себе, не покладайтеся на будду, крішну та магометанського божка. Бо є лише один Живий Бог і це Ісус Христос. Він помер за нас щоб ми мали вічне життя, Він після кожного нашого розкаяння за наші провини витирає Своєю Кров'ю всі наші провини перед Небесним Отцем. Ісус Христос є нашим спасінням. Він є Ворота у рай, Він є Сонцем Правди. І ніколи не забувайте помолитися до нього щоб не було!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...