Моє Небесне свято (3 роки)


Все якось не мав часу написати про одне моє особисте свято яке я святкував 23 вересня. 3 роки назад 23 вересня я був конфірмований у громаді "Воскресіння" (УЛЦ) та приняв вперше святу вечерю. Цей день для мене важливий, як наприклад день народження чи день хрищення (в який день мене христили я не знаю, але для мене кожен день є днем мого Хрищення), та іменини. Цей день має свою особливість, нагадує про мою духовну мертвість, і моє духовне воскресіння. Цей день є для мене днем хрищення мене, хоча мене не хрестили тоді. В той день як і тепер кожен день для мене є символом мого прощення і викупленя. Кожен день, я хвора гріхами людина прибігаю до свого Лікаря Ісуса Христа, у каятті перед ним і кожного дня я воскресаю завдяки моєму Господу!
Моя молитва Господу в цей день:
Слава Отцю, і Сину і Святому Духу. Амінь!
Дякую тобі Господи за те що піклуєшся про мене,
що завдяки Тобі я маю спасіння, та вічне життя
Дякую Тобі Спасе мій за те що Ти привів мене до Твоєї Святої Церкви.
Дякую мій Викупитель що я маю нагоду причаститися Твоїм Святим Тілом
та кровью, щоб мати в собі Царя Небесного - Духа Святого
Прошу Тебе мій Боже протягни руку тим хто має потребу у Твоєму Слові,
щоб вони могли мати спасіння,
бо Ти Наш вселюблячий Отець, Спаситель та Святитель душ наших.
В ім'я Отця , і Сина і Святого Духа,
Амінь!

Коментарі

  1. Вітаю! Дуже радий за тебе. Моя конфірмація в нашій громаді (26 червня 2005 р., в день святкування 475-річчя Ауґсбурзького Віросповідання) також стала для мене незабутнім днем, сповненим радості. Навіть сюди, у Св. Землю, привіз наш "Служебник" з дарчими написами від єп. В´ячеслава і паст. Вейна Борґвардта у зв´язку з тією знаменною подією.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Послання Святого апостола Павла до Лаодикійців