«Створімо людину за подобою його зірок»: астрологія і Нова Ера


Особистість в астрології: створена за образом зірок

Говорячи: "Я злюся, бо у мене несприятливий Марс", - ми вже володіємо якимсь знанням про себе. Але це знання має деякі небезпечні сторони, що виникають з того факту, що планети, на противагу нам, бездушні.

Перша небезпека вивчення себе за зірками полягає в тому, що ми починаємо втискувати складну особистість людини в рамки навіть не самих планет, а нами ж створеної зручної системи. Передбачається, що ми створені за образом планет, але, оскільки планети не говорять, ми починаємо надавати планетам риси своєї особистості, хоча варто було б, навпаки, досліджувати свою власну особистість на підставі вивчення планет.

Якщо ми шукаємо відповідь на питання: "Що таке людина?" - То ми представляємо собою частку, а планети - загальне. Але проблема астрології в тому, що її загальні положення потребують тлумачення приватними. Одна з граней проблеми полягає в тому, що якщо я злюся через розташування своїх планет, але намагаюся змінитися, то я йду проти своїх творців. В силу цієї причини астрологічне пізнання себе стає, швидше, кайданами, ніж звільняє істиною.

Цар Соломон, відомий своєю легендарною мудрістю, зауважив: "Лагідна відповідь гнів відвертає, а слово вразливе гнів підіймає" (Пр. 15: 1). Св. Павло переконує нас: "Гнівайтеся, та не грішіть, сонце нехай не заходить над вашим гнівом; і не давайте місця дияволові "(Еф. 4: 26-27). У мого батька, вкрай терплячої людини, була проблема: коли вони з мамою розходилися в думках, він міг не розмовляти з нею цілими днями. Я успадкував від батька цю рису. Мені доводиться думати, що я успадкував цю рису від батька, а не від моїх планет, тому що ми народилися під різними знаками. Однак за допомогою дружини мені вдавалося переставати дутися і почати розмовляти - не дозволяти сонця зайти, поки я ще серджуся. Моя злість дійсно давала сатані точку опори в нашій родині. В молитві я навчився і тому, як гасити чужу злість лагідним відповіддю.

Філософське підґрунтя цього така, що я створений за образом особистості - Бога. Бог сказав нам, що з часів гріхопадіння Адама і Єви ми вже не ті, якими були створені. Але ми повинні покаятися і прагнути стати такими ж досконалими, як Отець наш Небесний. Астрологічна таблиця скаже нам лише про те, хто ми такі (а це нам і самим добре відомо, якщо тільки ми чесні самі з собою).

Астрологічний підхід перетворює нас в безвольні об'єкти - наше життя стає результатом впливу планет. Однак люди не є об'єктами, а суб'єктами. Ми, по суті своїй, володіємо самосвідомістю. І це дає нам можливість сказати: "Так, я такий, але я можу змінитися".

Друга небезпека самопізнання через астрологію виникає з того факту, що астрологія користується надзвичайно абстрактної символікою. Чим більше ми намагаємося втиснути себе в якісь абстрактні категорії, тим менше, в кінцевому підсумку, ми будемо себе по-справжньому знати. Набагато кращим способом зрозуміти себе буде підтримувати глибокі та тривалі взаємини з людьми і читати біографічні описи.

Я виявив, що дуже ефективний спосіб самопізнання - щоденне читання Біблії. Причина цього в тому, що Біблія містить в собі буквально сотні реальних історичних біографій, що належать людям з різних культур і покривають дуже довгий період історії. Можна краще пізнати себе, знайомлячись з реальними людьми. Абстрактні символи можуть бути корисні. Наше покоління більш ніж будь-яка інша потребує реальних героїв і прикладах для наслідування, тому що багато хто з нас знають лише целулоїдних героїв, які вийшли з примарного світу високотехнологічної реклами. Вивчення себе за таблицями гороскопів може втішити вас або повалити в жах, але пізнання себе через знайомство з реальними людьми завжди несе в собі щось нове і прекрасне.

Третя небезпека спроб пізнати себе за допомогою астрології полягає в тому, що ми зводимо себе до рівня понять. Людей можна розбити на категорії за типами особистостей: сангвініки, холерики, флегматики і меланхоліки. Але наше уявлення про себе ніколи повністю не збігається з нашим справжнім Я. Ми набагато складніші, ніж це може показати будь-який інтелектуальний тест або психоаналіз. Таким чином, досвід та інтуїція - набагато більш ефективні засоби самопізнання, ніж порожні уявлення.

Пізнання себе має на увазі прийняття відповідальності за себе. У поняття цієї відповідальності входить каяття в тому, ким ми були раніше; вибір нових, більш високих цілей, незалежних від вказівок гороскопу. Ви будете рости у вірі, надії та любові.

Наші уявлення про себе - ще не реальність, але вони можуть впливати на дійсність. Прочитавши вранці притчу про доброго самарянина, я можу вирішити поступати по відношенню до зустрічним як добрий ближній. До кінця дня у мене з'являться нові друзі і зміцняться старі знайомства. Але якщо я з ранку прочитаю гороскоп і побачу, що сьогодні мені не буде везти з людьми, я порину в відсторонене і замкнутий стан. Мої очікування і подальша поведінка самі по собі стануть виконанням астрологічного передбачення - люди мене відкинуть.



Автор: Вішал Мангалваді
Взято на сайті: Центр апологетичних Досліджень

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...