Обіймаючий Спаситель


"Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї. І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів. І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч. Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу. Бо Я голодував був і ви нагодували Мене, прагнув і ви напоїли Мене, мандрівником Я був і Мене прийняли ви. Був нагий і Мене зодягли ви, слабував і Мене ви відвідали, у в'язниці Я був і прийшли ви до Мене. Тоді відповідять Йому праведні й скажуть: Господи, коли то Тебе ми голодного бачили і нагодували, або спрагненого і напоїли? Коли то Тебе мандрівником ми бачили і прийняли, чи нагим і зодягли? Коли то Тебе ми недужого бачили, чи в в'язниці і до Тебе прийшли? Цар відповість і промовить до них: Поправді кажу вам: що тільки вчинили ви одному з найменших братів Моїх цих, те Мені ви вчинили" (Матв.25:31-40)
Шановні читачі, дозвольте мені розповісти вам одну притчу - "Як Спаситель в гості до Марійки ходив": "В одному місті жила жінка, вона була віруючою і кожну неділю ходила до храму, кожен день вона молилася до Господа та читала Слово Боже. Поруч з нею жив хлопчик - Василь, його мати померла, але передала хлопчику любов до Бога. Батько Василька пиячив з горя. І от одного разу, після відвідання Марійкою церкви, вона побачила янгола, і він сказав, що до неї в гості в цей день прийде Ісус Христос. Марія дуже зраділа і побігла до магазинів купляти дорогу їжу для Бога. Та Василько теж побачив ангела та почув ті ж самі слова, та зрадів і побіг до дому чекати коли Спаситель до Марійки прийде. Василько так чекав Спасителя що відчинив вікно та чекав коли Ісус Христос з'явиться його сусідці. До Василя приходили друзі та він жадав побачити Ісуса. І от тут з'явився маленький хлопчик бездомний сирітка за я ким гнался натовп дітей з метою побити хлопчика. Цей малюк прибіг до Марії, постучався в двері та забіжав весь брудний у чисту квартиру Марії. Розлючена Марія вигнала малюка. А Василько побачивши крик дітей заступився за хлопчика та привів малюка до себе в гості. Василь нагодував, напоїв малюка та ще й дав свою одежу. А коли Василь відвернувся то малюк зник. Проте на дворі почав простити дати поїсти обідраний чоловік. Почувши крик Марійка відчинила вікна та прочитала голодному лекцію про те що треба працювати, ходити до церкви, молитися Богу і тоді Він допоможе, та зачинила вікно. Та Василько теж почув чоловіка, та запросив його до себе до дому. Василь нагодував голодного і коли відвернувся то чоловік зник. А на дворі почався дощь і на лавці сиділа молода жінка з немовлям. А Марійка готувалася в той час, розклала великий стіл, запалила свічки та молилася читаючи Євангеліє. А коли Марійка побачила жінку то почала кричати та принижувати матір. А Василько побачивши жінку з немовлям запросив її до дому та дав місце для сну. А сам відійшов та почав молитися: "Господи коли Ти прийдеш до тітоньки Марійки зайди милосердний й до мене, будь ласко!". Настала ніч і Марійка засмутилася та почала збирати їжу та готуватися до сну. А коли лягла спати, то побачила велике світло та Ісуса Христа. І сказала Марійка: "Господи а я чекала тебе в день, а ти в ночі прийшов!". Господь відповів Марійці: "Я приходив в день три рази, а ти мене виганяла!". Тоді Господь розповів Марії про три рази! А Марійка розкаялася!" 
Ісус милосердний до нас, Він постраждав за нас на хресті, проявляючи свою любов до нас. В Євангелії ми читаємо про Господа який судить. Ісус не каже що Він голий, голодний, хворий та ув'язненний. Господь хоче щоби ми були милосердними до ближніх, любили людей. Ісус хоче бачити добрі справи не за для нашого спасіння, а за для того щоби ми свідчили про Нього своїми ділами. Ісус забуває про наші гріхи через те, що вони змиті Його кров'ю. Цими словами в євангелії Господь хоче сказати: "Ті що отримали благодать (любов божу) стає милосердним ".
Подумайте про хлопчика Василька, він жадав Христа, він робив ці справи не для того щоби спастися, він робив їх тому що в ньому жив Ісус, Святий Дух спонукав Василька до добрих діл. Віра у Христа дає добрі плоди, ми робимо добрі діла через те що любимо Ісуса Христа, який постраждав за нас.
Тільки подумайте: Ісус простягає свої руки на хресті у відкритій формі, готовності прийняти всіх хто розкаявся, всіх хто вірить у Спасителя і він хоче щоби ми простягли й свої руки до ближнього  - таким чином свідчити про обійми розп'ятого, страждаючого Ісуса Христа - нашого Спасителя!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...