Підсумок моєї роботи в Сімферополі

Не все так просто вийшло в мене з допомогою проведення ЛБШ в Сімферополі, мені прийшлося затриматися на 2 тиждні. Моя мета полягала у набранні дітей до Літньої Біблійної Школи та євангелізації.
На другий день мого перебування в місті я зустрівся з пастором Тарасом Босюком  та обговорив план моїх майбутніх дій на протязі тижня. Після короткої розмови та планування ми вирішили таким чином запрошувати людей до ЛБШ: Розклеювати запрошення по столбах та дошках - по моїм оцінкам результативність - 10%; особисто запрошувати дітей та зацікавлювати їхніх батьків роздаючи візитки результативність - 45% ; подати об'яву про ЛБШ у найпопулярніше видання Сімферополя "Вечірнє місто" - 30%. Тож перше я , Анатолій та бухгалтер громади поїхали разом з пастирем  замовляти та роздруковувати візитки та об'явлення. Через 2 години сидіння в офісі типографії нам сказали що ми зможемо забрати наш матеріал на наступний день. Після отримання матеріалу я та брат Анатолій почали активну роботу. Коли ми підходили до дітей і запрошували їх до ЛБШ вони дуже раділи, підскакували та радісно кричали ділячись такою новиною зі всіма.
Після першого тижня моєї праці я відвідав богослужіння. Сама громада "Св. ап Андрія Первозванного" включає в себе декілька сімей: 4 - з сім'ї Бірюкових разом з Анатолієм, 2 - є з сім'ї Жакунів та 3-є з сім'ї Босюків. Саме богослужіння проходило на російській мові з використанням українських гімнів. На мій погляд достатньо депресивний стан громади, як що хтось з цих сімей пійде з громади, громади не стане. Ще у цієї громади не має хору і всі співають як вміють, лише пастору вдається задавити правильний темп та мелодію співаючи гімн. Орган громади це ноутбук з фонограмами гімнів.
Наступний тиждень був ще більш напруженим. Ми кожен день розклеювали 50 -70 об'явлень, роздавати 30 - 40 візиток не по схемі роздачі реклами біля переході, а запрошення конкретних людей - батьків з дітьми та самим дітям.
Окрім того мені вдалося вмовити голову громади та пастора роздрукувати запрошення до церкви. І в цей останній тиждень ми роздавали ще запрошення до церкви.
Результат: На відміну від минулого року  в ЛБШ займалося 4 дітей нам вдалося збільшити в тричі цю цифру - було зареєстровано 14 дітей. Та окрім того до церкви прийшов чоловік якого я запросив до церкви і він виявив бажання вивчати катехізис.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...