Та я знаю, що мій Викупитель живий


 “Та я знаю, що мій Викупитель живий, і останнього дня Він підійме із пороху цю шкіру мою, яка розпадається, і з тіла свойого я Бога побачу, сам я побачу Його, й мої очі побачать, а не очі чужі... Тануть нирки мої в моїм нутрі!... ” (Йов.19:25-27)

Шановні брати та сестри, як ви гадаєте хто каже ці слова? Ці слова, про воскресіння каже хворий, покалічений, лишившись майна та сім'ї Йов. Йов жив за багато років давніше ніж Ісус Христос. Але Йов вірив у Месію, Йов знав що Господь прийде в цю грішну землю, буде жити серед простих людей, будучи простою не можновладною людиною, Він виконає закон та помре замість всіх людей, взявши наші гріхи і провини на себе.
Йов має хворобу і терпить сильну біль. Його друзі відвернулися від нього і замість того щоб підкріплювати та підтримувати свого друга вони йому дають погані поради.
Пройшов час і Ісус Христос теж терпів біль але більшу від болі Йова, від Христа теж відвернуться друзі, навіть Петро відрікся від Нього три рази. Розп'ятий Ісус терпить біль, але ця біль найсильніша біль ніж біль багатостраждального Йова, Ісус терпить муки більші за будь які муки на землі.
А коли Ісус оцту прийняв, то промовив: Звершилось!... І, голову схиливши, віддав Свого духа...” (Iван.19:30)
Ісус Христос помер. Все скінчилося. В Христове Воскресіння не вірять його друзі, але хворий Йов, який не жив в часи Христа, вірить в воскреслого Месію: “Та я знаю, що мій Викупитель живий
Христос Воскрес! Христос Воскресає несподівано для світу цього, який ніколи не цікавився Божими пророцтвами.
Воскресіння Христа каже нам про Божественність Ісуса, про те що Ісус не лжепророк. Христове Воскресіння каже нам про перемогу Ісуса над смертю. Христове Воскресіння дає нам обіцянку нашого власного воскресіння.
Апостол Павло каже: Бог же й Господа воскресив, воскресить Він і нас Своєю силою!” (1Кор.6:14)
Христове Воскресіння є перемогою. “і останнього дня Він підійме із пороху цю шкіру мою, яка розпадається, і з тіла свойого я Бога побачу, сам я побачу Його, й мої очі побачать, а не очі чужі... Тануть нирки мої в моїм нутрі!... ”
Ми побачимо Христа коли воскреснемо, Христос наш Господь воскресить нас, а Його воскресіння є печаткою Його обіцянки нам.
Христос Воскрес!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Послання Святого апостола Павла до Лаодикійців