Гра з дияволом

Колись я їхав через метро у Церкву і до мене звернувся хлопець з пропозицією товаришувати. Я не звернув на це уваги, але дав свій старий номер телефону, і забув про цей випадок. І от пройшов час я увімкнув цей старий номер телефону і цей хлопець подзвонивши до мене запропонував зустрітись. Взявши за компанію своїх друзів я пішов на зустріч, хлопець був спокійним і добре себе вів. Пройшов час і ми з ним познайомилися, його звати Вадим. Пройшов час і при наступній нашій зустрічі з Вадимом, Вадим розповів про те що він не вірить у Бога і мені не радить, при тому він почав верзти не самітницю. Що Біблію написали у середньовіччі інквізитори і що все це вигадки і т.д. Пройшов час, і от майже останнього разу коли ми з ним бачилися, він заважав нам з друзями молитися молитвою "Отче наш", викрикуючи різні дурниці. Я поставив під сумнів нашу з ним дружбу, і майже з ним готовий був не зустрічатися. Він подзвонив мені учора і сказав що хоче зі мною поговорити та й просто зустрітися, я вирішив дати йому шанс.
Сьогодні ми зустрілися з Вадимом, ми плавали на озері та добре спілкувалися. Аж ось він сказав що хоче розповісти мені чому він хотів переконати мене в тому що Бога не має. Виявляється колись він працював на роботі, і коли була якась зустріч неформальна колег, йому запропонували зіграти в гру схожу на армреслінг, він захотів зіграти не запитавши правил гри і коли він виграв, йому сказали що гра насправді тільки починається. До нього підійшов читаючий і почав швиденько  читати правила гри, за якими він повинен виконати такі то умови, або як що щось з того він не зробить то він програє і його душа належатиме дияволу. Він якимось чином підписав ці правила гри. І тепер щоб він мав свою душу він повинен або відговорити якогось сектант і розчарувати його взагалі у релігії, палити наркотик з компанією людей з такими то умовами, він не може працювати бо як що його звільнять то він програє, як що він потрапить у тюрму то він програє, також можна виграти як що здружитися з алкоголіками, та інш. Вадим сказав що не знає що йому робити бо він заручник гри.
Тепер от думаю це правда чи вигадка, і як що правда як випасти Вадиму  з пут магістра тисячі справ?
Тут не обійтися без Професора міліардів справ! 

Тож моліться за цю людину, хай Господь Визволитель визволить Вадима від диявола та його справ! Амінь! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы