Поїздка у с. Потіївка

Традиційно під час Великого Пасхального тижня , парафіяни Київської громада УЛЦ “Воскресіння” відвідують Потіївську загальноосвітню школу-інтернат, разом з Фондом “Україна - дітям”. До цієї події готувалася громада, збираючи пожертвування на закупівлю пасок. От сьогодні я (диякон С. Березін), голова громади О. Хилюк та дияконесса Е. Зінченко, разом з фондом за дорученням Єпископа УЛЦ В. Горпинчука, та   нашої громади, поїхали в цей інтернат. Дорога була двох часова, під час дороги я насолодився дорогоцінним українським краєвидом.  Доїхавши до інтернату, інтернатівська молодь допомагала розвантажити наші спільні з фондом подарунки. Далі мене чекала цікаве спілкування з молоддю. Так як це було о після 15:00, деяка молодь була на вулиці. Тож я розмовляв з рештою яка ще була у своїх кімнатах. Одна група дівчаток непогано відповідали на моє питання, вони знали про Світле Христове Воскресіння, і що Ісус є Господь, що помер за наші гріхи, мене також приємно здивувало що дівчата вміють добре вишивати. Наступна група дівчат трішки розгубилися, почувши мої запитання, і не дали відповіді. Я їм розповів про Ісуса і вони зацікавилися Господом, хоч і соромилися розмовляти. Далі я натрапив на одно хлопця, він мені запам’ятався, коли ми приїхали більшість дітей дивилася на нас через вікна, а він вийшов і підійшов, почавши запитувати мене. Отож я і з ним поговорив про Господа. Кожній з груп я віддав свої координати, запропонувавши переписуватися і разом досліджувати Слово Боже. Деяких дітей я запитував чи є в них Біблія і вони казали так, а де хто її не мав і майже вперше чули про Ісуса Христа.
  • Наступного разу я хотів би привезти туди з собою трішки нашої літератури, а тим хто захоче досліджувати Слово Боже – Біблії.

  • Також я хотів би щоб наступний раз приїхала наша молодь з виставою і подарунками.
Тож прошу молитися + Господу за цих дітей та за зростання їхнього інтересу до Біблії.





   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...