На концерті Ірини


От настав час написати як я був на концерті з друзями. Це було в минулу середу, моя Ірина Волкова, запросила мене на свій творчий вечір. Можу сказати що це був ліричний вечір, Ірина створила настількі близьку концертну атмосферу що можна було подумати , що глядачі були не на концерті , а на її день народжены. Ірина читала свої вірши, грала на аккордеоні та співала свої власні пісні. У Ірини є пісня хіт, у попередный раз коли я був як глядачем на фестивалі, в якому Ірина брала участь, вона не змогла подати цю пісню як хіт . В цей раз я побачив прогрес, але нажаль не великий. Коли Ірині потрібно було співати пісню з одним чьоловіком, а той не прийшов, замість того щоб створити інтригу й глядачі чекали коли ж прийде об'явлений, Ірина розповіла що той не прийде. Концерт був хороший , виступаву хор "Білочка", Ірині співав народний артист України, і оперна співачка (заслужена артистка України). Дуже сподобалась композиція Акордеон з кларнетом - це було цікаво.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы