Святі Состен, Аполос та Епафродит

Багато людей навернув Павло. От деяких з них можна згадати й сьогодні це святі слуги Божі : Состен, Аполос, Епафродит - цікаві імена що й сказати сьогодні майже немає людей які мають такі імена. Але Господь має план для кожної людини й навіть для людей з такими цікавими іменами.
Состен був начальником коринфської синагоги. Але Господь дав зустрітися Состену з Павлом й увірувати у Спасителя. Состен стає помічником у трудах Павла. Святий апостол Павло у листі до Коринтської Церкви звертається від свого лиця та лиця Состена : "Павло, волею Божою покликаний за апостола Ісуса Христа , і брат Состен" 1 Кор 1:1. Далі Господь ставить свого слугу Состена єпископом у Колофоні (Мала Азія). Доречі ім'я Состен означає з грецькою як зберігаючий силу.

Аполос , от що написано про нього у Святому Письмі Дії 18: 24-28 : " Один же юдей, на ім'я Аполлос, родом з Олександрії, красномовець та сильний в Писанні, прибув до Ефесу. Він був навчений дороги Господньої, і, палаючи духом, промовляв і про Господа пильно навчав, знаючи тільки Іванове хрищення. І він сміливо став промовляти в синагозі. Як Акила й Прискилла почули його, то його прийняли, і докладніш розповіли йому про дорогу Господню. А коли він схотів перейти до Ахаї, брати написали до учнів, нагадуючи, щоб його прийняли. А прибувши, помагав він багато тим, хто ввірував благодаттю, бо він переконував пильно юдеїв, Писанням прилюдно доводячи, що Ісус то Христос. " Святий Аполос стає вірним помічником апостола Павла , от що каже Павло 1 Кор. 3:6: "Я посадив, Аполлос поливав, Бог же зростив ". Святий Аполос вірою служив Христу, дуже красномовно проповідував Євангеліє , але все це робив Аполос завдяки Господу який був розп'ятий на хресті за наші провини. Святий Аполос став єпископом Смирни що в Малій Азії.

Ім'я Епафродита згадується у книзі Филип. 2: 25-30 :" Але я вважав за потрібне послати до вас брата Епафродита, свого співробітника та співбойовника, вашого апостола й служителя в потребі моїй, бо він побивався за вами всіма, і сумував через те, що ви чули, що він хворував. Бо смертельно він був хворував. Але змилувався Бог над ним, і не тільки над ним, але й надо мною, щоб я смутку на смуток не мав. Отож, тим швидше послав я його, щоб тішились ви, його знову побачивши, і щоб без смутку я був. Тож прийміть його в Господі з повною радістю, і майте в пошані таких, бо за діло Христове наблизився був аж до смерти, наражаючи на небезпеку життя, щоб доповнити ваш нестаток служіння для мене." Епафродіт був дуже ціним помічником для Павла, він працював за діло Христове навіть маючи смертельну хворобу. Але Господь змилувався над ним та над Павлом й Епафродіт надалі продовжив служити Богу. Святий Епафродіт був поставлений єпископом Адріанії що в Італії. Ім'я Епафродіт означає - люб'язний.
Моя молитва Господу :
Прийми подяку Христе, за того хто зберігав силу, щоб свідчити про Тебе;
за того хто красномовний проповідником був, й про Тебе свідчив, та скріпляв віру в Тебе даючі Твоїм дітям Отче - Слово; за того хто мав смертну хворобу, але все одно працював за діло Твоє. Прийми подяку Трійце за Состена, Аполоса та Епафродита, які вірили в Тебе й
воскреснуть в Останній день, щоб бути разом з Тобою. Отче вибач мене за мої провини,
та допоможи бути Твоїм інструментом, як були Состен , Аполос та Епафродит.
В ім'я Ісуса Христа
Амінь!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...