2 Неділі поспіль!

Дві неділі поспіль я носив Хрест та читав Святе Письмо на літургії.Все це почалося 9 листопада , коли брат Дмитрій Prokip не зміг прийти на службу через студентську акцію і Господь покликав мене Prokipа замінити. Звичайно дуже нервувався , при читанні трішки збився! А от 16 листопада мені знов прийшлося виконати свій обов'язок перед Богом і знову читати на літургії Святе Письмо та виносити Хрест після богослужіння. Як раз під кінець служби до причастя завітала моя мати яку я запросив. У неділю у вечьорі вона запитувала мене про лютеранську церкву. 17 листопада подивився блог Єпископа тому що отримав листа від Василя Коршака, дякую йому та всім за вітання, особливо Єпископу В'ячеславу та пастору Олегу Стецюку! Маю силку на блог де про мене написав єпископ та привітав пастор Олег:http://ukrainian-lutherans.blogspot.com/2008/11/blog-post_16.html

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...