Моє Небесне свято



Сьогодні я святкую своє невеличке свято, саме рік тому я був конфірмований у громаді "Воскресіння" (УЛЦ) та приняв вперше святу вечерю. Хочу згадати який в мене був веселий настрій, мені навіть друзі говорили, що я на запитання відповідав впевнено та якось веселіше ніж інші. Хоч це лише думка моїх друзів. Мені згадується ті роки коли я був ще дуже малий і якось я запитав у своєї матері - хто такий Бог. Навіть не пам'ятаю що вона мені відповіла.Але через декілька місяців я з мамою ходив до баптистів. Коли ж я був студентом 2 - го курсу, я почав шукати церкву в яку б я міг ходити і просив в молитвах Господа про це. Я ходив у православну церкву (кожний раз в нову,лише 6 разів поспіль я ходив у одну церкву) , поклонявся іконам, молився святим, старався поститися, але в подальшому я зрозумів що все це лише забобони, що мне спасуть не святі та не пости, а Христос. І вирішив діяти за методом виключення, зразу ж відпали католіки та православні. То ж почався пошук протестантської церкви, де христять дітей, мають свої традиції та не фанатіють від Ісуса Христа, де не танцюють і не пригають, де не трясуться від Духа Святого. Де центральною постатю є Наш Спаситель, та Святе Письмо. По тим міркам зразу відпали представники нової волни реформації. Тож я вирішив подивитися віровчення 3 - х традиційних протестантських церков: англіканське, лютеранське та пресвітеріанське. Пресвітеріанство мені не сподобалось вченням про предписаність спасіння людини, мені здавалося воно не спирається на Святе Письмо. Тоді я почав шукати Англіканську церква, яку в Україні не знайти, та Лютеранську. Я почав шукати через інтернет і на наступну неділю був на літургії з друзями. Після причастя парафіяни виходили з залу і заходили через другий вхід. Ми ж з друзями не помітили цього, та подумали що вже всі розходяться до дому та вирішили піти. Я вже відкрив двері як нас наздогнав брат Дмитро Прокіп... та запросив до чаю після літургії. Тоді ми з друзями познайомились з єпископом та з іншими братами. На наступний раз я з другом почав ходити на Біблійні уроки. Десь у грудні я захворів і не ходив до церкви аж до березня. І вже 23 вересня я вперше причастився Святого Тіла та Крові Господньої. На жаль мій друг не захотів долучитися до церкви, тож прошу молитися за мого друга Дмитра.В цей день хочу подякувати Господу, моїй мамі, Пастирю В'ячеславу, брату Дмитру та всім тим хто мене привчав до Слова Божого, особливо громаді "Воскресіння" .


Моя молитва Господу в цей день:

Слава Отцю, і Сину і Святому Духу. Амінь!Дякую тобі Господи за те що піклуєшся про мене,що завдяки Тобі я маю спасіння, та вічне життяДякую Тобі Спасе мій за те що Ти прислухався до мене грішного, та привів мене до Твоєї Святої Церкви.Дякую мій Викупитель що я маю нагоду причаститися Твоїм Святим Тіломта кровью, щоб мати в собі Царя Небесного - Духа СвятогоПрошу Тебе мій Боже протягни руку тим хто має потребу у Твоєму Слові, щоб вони могли мати спасіння, бо Ти Наш вселюблячий Отець, Спаситель та Святитель душ наших.В ім'я Отця , і Сина і Святого Духа,Амінь!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...