Мартін Лютер - "Покаяння та Причастя"


23 . Давайте поговоримо про те , як ми зобов'язані підготувати себе до прийняття причастя і як вести себе . А саме , про те , що ми повинні вправляти і зміцнювати нашу віру через слова про те , що тіло Христове і кров дано і пролиті на відпущення наших гріхів. Ці слова вичерпно висловлюють благословення , плоди і користь Причастя , настільки , наскільки ми приступаємо до нього усвідомлено.

А друга думка , яка випливає з першої , - це християнська любов , що також заслуговує на увагу . Це наш обов'язок - оголосити всім про благословення і плоди Господньої Вечері й нам слід переконати інших у тому , що ми причастилися з користю для себе. В даний час Причастя отримують під час стількох месс по всьому світу , але де ж ми бачимо хоча б малі плоди від цього?

24 . Плід причастя полягає в тому , що коли незабаром ми куштували і пили плоть і кров Господа Христа , ми в свою чергу повинні запропонувати себе для їжі і пиття і говорити ті ж слова своїм сусідам : візьміть , мовляв , скуштуєте і пийте . Але це , звичайно ж , жарт. Якщо говорити серйозно , то ми повинні надати в їх розпорядження все наше життя , як це зробив Христос з усім , що Він мав. Зробити це , як би кажучи : «Я сам і все , що я маю , віддані вам . Чим я володію , і ви будете володіти , а коли ви в нужді , і я буду в нужді. Візьміть моє життя і спасіння, щоб ні гріх , ні смерть , ні пекло , ні будь-яка біда не змогли перемогти вас. Поки я живий і праведний , і ви будете праведні і живі ».

Це саме ті слова , які Спаситель говорить нам . Ми повинні взяти і , у свою чергу , віддати своєму ближньому: «Дивися мій дорогий брате , я знайшов Господа , Він - мій , і у мене є все, навіть більш , ніж достатньо. Тепер візьми те , що я маю . Це буде твоє , я віддаю це в твоє розпорядження . Якщо знадобитися померти за тебе , я зроблю навіть і це ». Мета, поставлена ​​перед нами в Господній вечері , і полягає в тому , щоб у нас з'явилося таке прагнення щодо наших ближніх .

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...