Мартін Лютер - "Покаяння та Причастя"


25 . Звичайно , ми ніколи не станемо так досконалі, щоб передати в розпорядження ближніх свої душі , тіла , майно і честь. Ми все ще живемо у плоті , і це так сильно діє на нас , що ми нездатні своїм життям виправдати Божу любов так , як слід було б . У зв'язку з цими нашими недоліками Христос і заснував таїнство Причастя для нашої підготовки , щоб у ньому ми могли отримати те , що в нас відсутнє. Що ви будете робити , коли виявите в собі пропажу того , що ми описали ? Ви повинні хоча б прийти і сказати Йому : «Дивися , ось воно , в чому я потребую. ти віддав Себе мені так щедро , а я не можу зробити те ж по відношенню до свого ближнього. Про це я глибоко жалкую і молюся про те, щоб дозволив Ти мені достатньо вирости й зміцніти у вірі , щоб я міг скоїти цей ». Хоча для нас і неможливо досягти досконалості , ми , тим не менш , засмучуємося про це і не повинні впадати у відчай , коли у нас не виходить. Важливо , щоб бажання знайти це залишалося в наших серцях.

26. Жертва достатку нерівноцінні навіть щонайменшої частини любові і благочестя. Я безсумнівно можу віддати своєму сусідові добро і можу послужити йому своєю працею. Я можу бути йому корисним , даючи поради і заступаючись за нього . Я можу відвідати й потішити його , коли він хворий або скорботи , нагодувати його , коли він голодний , звільнити його , коли він пов'язаний , тощо. Однак звалити на себе тягарі сусіда - набагато важче всього цього. Проте , нас завжди буде пригнічувати те, що ми ніколи не зможемо зробити це так само бездоганно , як Христос . Він - яскраве , сяюче сонце без єдиного плями , і якщо порівнювати з Ним себе , то ми - тільки мерехтливий вогник запаленою лучинки . Він - розпечена піч , повна вогню і досконалої любові , і Він задоволений вже тоді , коли ми запалюємо маленький гніт і хоч якось сприяємо любові сяяти і зігрівати . Ці недоліки ми все бачимо і відчуваємо в кожному з нас. Але ніколи не дозволяйте нікому говорити : « він - не Христос ». Навпаки , погляньте , що Господь робив , коли так часто страждав від помилок і впертості Своїх учнів. Він не засуджував їх , а терпляче зносив їх слабкості. Він сказав їм : «... куди Я йду , ви не можете прийти » (Ін. 13:33 ) . Подібне ж Він сказав Петрові: «... що Я роблю, ти не знаєш , а опісля зрозумієш » (Ін. 13:7 ) . Через таку любов Він передав нам Свою праведність , правосуддя , силу , помсту і покарання , Свою владу над нами і нашими гріхами . Він міг би безсумнівно покарати нас за нашу дурість , але Він лише сказав: «Ви робите неправильно , ви не знаєте» . Він не прогнав нас геть, а втішив . Тому я й кажу , що здатність підтримати ближнього , коли він слабкий у вірі або любові , - це чимале прояв вашої любові.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...