Мартін Лютер - "Покаяння та Причастя"


18 . Подібно до цього , абсолютно ясні і інші слова Спасителя: «... Це чиніть на спомин » ( Лк. 22:19 ) . Скажіть мені , хто повинен згадувати Господа? Сказано Чи це тільки для священиків чи для всіх християн ? І що таке згадувати Господа , що не проповідувати про Нього і сповідувати Його ? Якщо всі ми повинні згадувати Господню вечерю , ми обов'язково повинні отримувати обидві складових частини причастя : куштувати хліб і відпивати з чаші . Виразно жодна зі складових не може бути відторгнута . Отже, немає ніякого сенсу в тому , щоб приховувати від нас ці слова і говорити нам , що ми не можемо їх зрозуміти до кінця. Якщо ми їх не розуміємо , для чого ж ви тут ? Ви називаєте себе Пастирями , тому ви повинні вчити нас правильному розумінню цих слів і проповідувати їх нам , а ви , завдяки власному збоченому захисту, змушуєте себе зізнаватися у своїй ганьбі і кусати власну мову , в якій вимовляв настільки ганебні промови врозріз з істиною .

19. Отже, ви бачите , як нам слід розуміти слова , вимовлені Христом при встановленні Вечері , і твердо дотримуватися їх , оскільки в них зосереджена вся суть віри. Ми всі повинні знати їх , розуміти їх і зростися з ними , так , щоб бути здатними захистити себе і відбити противника. Коли ви берете участь в Господній вечері , слухайте вимовлені слова , щоб бути впевненими в тому , що вони містять всі скарби , яких ви твердо дотримуєтеся , оскільки вони дійсно були вимовлені для вас. «Прийміть тіло Моє , пийте кров Мою » , - каже Христос . Чому ? Просто віддає нам Себе , щоб ми поїли і попили ? Зрозуміло не так, а для прощення гріхів. Це саме те , що вражає нас , і все інше , що зроблено і сказано , не має більшого сенсу , ніж той , що наші гріхи прощені. Але якщо це робиться для отримання прощення гріхів , це також робиться і для подолання смерті. Оскільки там , де немає гріха , немає і смерті і пекла . А де цього немає , немає і горя , а є тільки благословення.

Тому ви повинні діяти у відповідності з цими словами. Це необхідно , коли ви відчуваєте жаль до ваших гріхів , атаки плоті , світу і диявола. Ви то роздратовані і нетерплячі, то думаєте тільки про гроші і життєві турботи , тощо. Це свідчення те , що ви постійно атаковані і часом навіть здійснюєте великі гріхи і тоді глибоко падаєте і пошкоджуєте свої душі . Таким чином , ви - убогі і злі створення , що страшаться смерті , вічно сумують і нездатні бути щасливими. Це означає , що настав час, і у вас є вагомі причина піти сповідатися і довірити свої печалі Богу , кажучи : «Господи , Ти створив і залишив нам таїнство причастя , щоб ми могли отримувати прощення гріхів. Тепер я відчуваю , що потребую цього . Я згрішив . Я повний страху і відчаю. У мене не вистачає мужності сповідувати Твоє Слово . Я кругом винен . Тому я прийшов сьогодні в надії , що Ти зцілиш , заспокоїш та й мене ».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы