Мартін Лютер - "Покаяння та Причастя"

Вісенте Хуан Масип "Христос з Євхаристією"

16 . Крім того , не можна брати участь у Господній вечері , поки в вас немає впевненості і ви не знаєте способу захисту , до якого можете вдатися як до обгрунтування і доказу правильності своєї поведінки. Бо для вас бути у все озброєнні , коли вас атакують , і бути здатними захистити себе Словом Божим від диявола та світу . Тому не дерзайте причащатися завдяки стійкості чужої віри , бо ви повинні вірити самі , так само , як ви повинні захищати себе самі , так само , як і я повинен сам захищати себе. Тому перш за все ви повинні знати слова , сказані Спасителем при встановленні таїнства причастя . Вони такі:

«Як вони ж споживали, Ісус узяв хліб, і поблагословив, поламав, і давав Своїм учням, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє.А взявши чашу, і подяку вчинивши, Він подав їм і сказав: Пийте з неї всі, бо це кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів!» ( Мф. 26:26 - 28 ) . 

17.
Це слова , які ні наші противники , ні сатана не здатні скасувати , і на них ми повинні стояти. Нехай папісти роблять які хочуть коментарі , ми маємо ясне Слово Боже , яке стверджує , що хліб - це тіло Христа , дане нам , а в чаші - Його кров , пролита за нас . Причащатися Його тіла і крові наказав Він на пам'ять про Нього , але папа повелів , щоб ми цього не робили.


Добре , папісти говорять , що ми вводимо в оману мирян , які не розуміють і не здатні пояснити ці слова . Але ми відповідаємо , нам потрібно пояснювати стільки ж , скільки і їм ; ми повинні вірити в Христа , сповідувати нашу віру і слідувати Божим повчанням так само , як і вони. Оскільки у нас той же Бог , який , як вони стверджують , і у них . Тоді як же ми повинні вірити без знання і розуміння Його Слова ? Раз мені потрібно вірити , я повинен знати слова , яким я вірю . Як я можу вірити без слів ? Більше того , я зобов'язаний бути стійким , і я повинен знати , як захистити себе і як спростувати протилежні доводи . Ось рада , як ви можете заткнути їм рота і змусити замовкнути. Скажіть так: "Моя віра повинна бути такою ж гарною , як і ваша , тому я повинен знати Слово , як і ви ». Наприклад , євангеліст каже: «І , взявши чашу, і подяку , подав їм і сказав: пийте з неї всі , бо це кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів» і так далі." Ці слова досить ясні , і серед нас немає жодного дурня , який би не міг зрозуміти , що означає : «... пийте з неї ». Поки вони не доведуть нам , що дієслово «пити » тут означає щось інше , ніж те , що під цим словом розуміють всі люди , ми будемо вважати , що ми всі повинні пити з чаші . Нехай вони роблять , що їм подобається , ми відповідаємо на це , Бог - вище всіх !

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...