Як вивчати Біблію ?

Завжди спочатку моліться!

Просіть Бога, щоб Він послав Свого Святого Духа, щоб відкрити ваш розум (Лук. 24:45; Дії. 16:14). Святий Дух висвітлює Святе Письмо (Ів. 16:13; 14:26). Апостол Павло пише: "Не знає ніхто й речей Божих, окрім Духа Божого" (1 Кор. 2:11; Прик. 20:27; Еф. 1:13). Кожного разу, коли ви починаєте читати Біблію, промовте таку молитву:
"Дорогий Господи, без Тебе мій розум дуже обмежений. Відкрий мій розум Духом Твоїм, щоб я міг зрозуміти Твоє Слово, щоб я побачив Твого Сина Ісуса Христа в центрі усього сущого, щоб Твоя благодать і пробачення в Христі омили мої гріхи, укріпили мене  у цьому житті і подарували мені надію на життя небесне. В ім'я Ісуса я молю. Амінь."

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...