Мартін Лютер - "Покаяння та Причастя"

32. Христос показав це нам не тільки Своїм прикладом і Словом, але Він також відобразив це в нас за допомогою хліба і вина, неземних біля вівтаря. Ми віримо, що це - справжні тіло і кров Господні . Тут ми бачимо одне, а віримо в інше, про що свідчить наша віра. Коли ми чуємо Слово і причащаємося, ми чуємо прості слова і беремо участь у простій дії, хоча цим ми знаходимо життя і всі скарби, навіть Самого Бога. Також і любов відображена в цих складових частинах причастя. Візьмемо, наприклад, хліб. Поки зерна пшениці знаходяться в сховищі, кожне з них відокремлене від іншого і не змішується з іншими, але коли вони помелені, вони стають єдиним тілом. Те ж стосується і вина. Поки ягоди не розчавлені, кожна зберігає свою форму, але, будучи розчавленими, вони стають однорідною масою, що дає сік. Ви не можете сказати, що ця мука зроблена з того зерна, а ця крапля вина - з тих ягід, оскільки окреме стало частиною цілого, і так з'явилися хліб і вино.

Ось що говорив з цього приводу святий апостол Павло : «Один хліб, і ми багато одне тіло, бо всі причащаємося від одного хліба" ( 1 Кор . 10:17). Ми споживаємо плоть Господню по вірі в Його Слово, яке душа приймає і радіє. У цьому ж сенсі мій ближній вкушає мене. Я даю йому моє майно, моє тіло і життя, і все, що маю, і дозволяю йому використовувати всі на його розсуд. Так само і я потребую своєму ближньому. Я так само бідний і пригноблюємо, тому потребую, щоб і він допоміг і мені послужив у свою чергу. Так ми переплітається один з іншим, допомагаючи один одному, як Христос допомагав нам. Ось що означає: їсти і пити один одного в духовному сенсі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...