Повірте обітницям Божим

 Джованни Баттиста Тьеполо
 "І сказав Авраамові Бог: Сара, жінка твоя, нехай свого ймення не кличе вже: Сара, бо ім'я їй: Сарра. І поблагословлю Я її, і теж з неї дам сина тобі. І поблагословлю Я її, і стануться з неї народи, і царі народів будуть із неї." (Бут.17:15,16)
Сьогодні я хочу розповісти про Святу Сарру і що каже про неї Святе Письмо. Я впевнений кожному з нас є чому повчитися з історії життя Сарри.
Сара була сестрою та дружиною Аврама, вони багато чого пережили зі своїм чоловіком, була двічі забрана в палаци царів різних держав. Але протягом свого життя Сара не могла народити своєму чоловікові , дитину. Через це дуже був засмучений Аврам та Сара. Проживши багато років, вона розчарувалась в тому, що коли не будь в неї буде власна дитина. Вона жила та бачила як молоді жінки народжували дітей. І от одного разу вона вирішила підмовити свого чоловіка на гріх. Вона запропонувала Аврамові молоду і красиву єгиптянку. Але з цього нічого вдалого не вийшло, та і не могло вийти. Отже в наслідку гріховного послухання Аврама, Сара та її сім'я отримала багато проблем. На початку вагітна невільниця - Агар, перестала слухатися Сару та легковажила нею: "А Сара, Аврамова жінка, не родила йому. І в неї була єгиптянка невільниця, а ймення їй Агар.І сказала Сара Аврамові: Ось Господь затримав мене від породу. Прийди ж до моєї невільниці, може від неї одержу я сина. І послухався Аврам голосу Сари.         
І взяла Сара, Аврамова жінка, єгиптянку Агар, свою невільницю, по десяти літах перебування Аврамового в землі ханаанській, і дала її Аврамові, чоловікові своєму, за жінку.І він увійшов до Агари, і вона зачала. Як вона ж побачила, що зачала, то стала легковажити господиню свою.І сказала Сара Аврамові: Моя кривда на тобі! Я дала була свою невільницю до лоня твого, а як вона побачила, що зачала, то стала легковажити мене. Нехай розсудить Господь поміж мною та поміж тобою! І промовив Аврам до Сари: Таж невільниця твоя в руці твоїй! Зроби їй те, що вгодне в очах твоїх. І Сара гнобила її. І втекла Агар від обличчя її."(Бут.16:1-6)
Потім почнуться  непорозуміння та знущання Ізмаїла, сина Агар над Ісаком, що призведе до того що Ізмаїл буде жити в пустелі зі своєю матір'ю,  він забуде про Бога батька свого, коли подорослішає. Цей фатальний гріх призвів до повторення його у житті онуків Сари: Ісава і Якова, обидва матимуть подібний гріх Аврама (Бут.36:1-3, Бут.35:23,24,26). 
Гріх породжує гріх! Але найголовніше Бог не кидає своїх дітей, Господь знає про помилку Сари і  прощає їй. Бо інакше, вона не отримала б такого великого благословення. Сара стане матір'ю багатьох народів, Сара отримає від Господа велику обіцянку та нове ім'я
Тепер Сара, вже не є Сара, бо вона вже Сарра - що означає вельможна, княгиня. Бог благословляє і дає обіцянку, що вона матиме сина.
Тепер до Авраама приходять гості: Господь приходить до Авраама і Сарри і каже Господь: "І сказав один з Них: Я напевно вернуся до тебе за рік цього самого часу. І ось буде син у Сарри, жінки твоєї... А Сарра це чула при вході намету, що був за Ним."(Бут.18:10)
Яка ж реакція Сарри? Вона радіє? Стрибає і плаче від щастя? Ні вона сміється: - "Що за дурниця, я вже стара щоб мати дитину, що верзе цей гість!" - Сарра насміхається над обіцянкою Божою, геть забувши що вона Сарра. Я думаю, що Авраам розповів Саррі про обіцянку та заповіт який він заключив з Господом.
Господь запитує: "І сказав Господь до Авраама: Чого то сміялася Сарра отак: Чи ж справді вроджу, коли я зостарілась?" (Бут.18:13)    І Сарра виправдовується що мов не сміялась, а злякалась.
Але Господь чітко каже: "Ні, таки сміялася ти!"  (Бут.18:13).
Є така народна приказка: "Сміється той хто сміється останній". В даному випадку посміявся останній Бог. "А Господь згадав Сарру, як сказав був, і вчинив Господь Саррі, як Він говорив.І Сарра зачала, і породила сина Авраамові в старості його на означений час, що про нього сказав йому Бог.І назвав Авраам ім'я синові своєму, що вродився йому, що Сарра йому породила: Ісак.І обрізав Авраам Ісака, сина свого,коли мав він вісім день, як Бог наказав був йому.А Авраам був віку ста літ, як уродився йому Ісак, син його.І промовила Сарра: Сміх учинив мені Бог, кожен, хто почує, буде сміятися з мене.І промовила: Хто б сказав Авраамові: Сарра годує синів? Бо вродила я сина в старості його.І дитина росла, і була відлучена. І справив Авраам велику гостину в день відлучення Ісака."(Бут.21:1-8). Народжується дитина і Авраам називає її за наказом Божим - Ісак - "Він буде сміятися".
Всемогутній Господь, бо навіть 90 літні за Його обітницями народжують дітей. Господь завжди виконує свої обіцянки. У посланні апостола Павла до Євреїв 11:11, Господь нам каже: "11 Вірою й Сара сама дістала силу прийняти насіння, і породила понад час свого віку, бо вірним вважала Того, Хто обітницю дав."  (Євр.11:11).
 Життя Сарри дає нам важливий урок. Надійтеся на Бога і вірте обіцянкам Божим, бо Бог їх завжди виконує. Господь Ісус Христос завжди як і обіцяв перебуває з нами і завжди підтримує нас в будь якій ситуації. Надійтесь на Бога, бо Він є наша Твердиня і Покрова.   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...