Відкрийте своє серце Господу !

Я рад що мої розмови з людиною про Бога надихають її йти до церкви , нажаль поки що не в лютеранську, але я над цим працюю !!! Сьогодні на роботі подарував Біблію українською музикальному керівнику, тій людині, яка найбільш цікавиться християнством з моїх колег. Розповів їй як краще читати Святе Письмо та запропонував сходити у неділю в громаду УЛЦ "Воскресіння". Нажаль вона відмовилась, я почав розповідати про важливість читання Біблії та правильного розуміння її !В кінці розмови вона сказала що від мене йде такий спокій , таке духовне наповнення що вона обов'язково у вихідні піде до церкви, нажаль поки що не до нас.А от у середу мені розповів мій друг Віталій що до Андрія ( чоловік , який хотів відвідувати уроки катехизису , але чомусь не приходить) я часто снюся. Буду молитися Господу щоб всі ті кого я знаю вивчали Біблію та ходили до церкви, щоб вони відкрили своє серце Господу !

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Послання Святого апостола Павла до Лаодикійців