З Різдвом Христовим !!!



Згадаймо про Рідво, що нам пише Господь через апостола Луку:
1 І трапилося тими днями, вийшов наказ царя Августа переписати всю землю.
2 Цей перепис перший відбувся тоді, коли владу над Сирією мав Квіріній.
3 І всі йшли записатися, кожен у місто своє.
4 Пішов теж і Йосип із Галілеї, із міста Назарету, до Юдеї, до міста Давидового, що зветься Віфлеєм, бо походив із дому та з роду Давидового,
5 щоб йому записатись із Марією, із ним зарученою, що була вагітна.
6 І сталось, як були вони там, то настав їй день породити.
7 І породила вона свого Первенця Сина, і Його сповила, і до ясел поклала Його, бо в заїзді місця не стало для них...
8 А в тій стороні були пастухи, які пильнували на полі, і нічної пори вартували отару свою.
9 Аж ось Ангол Господній з'явивсь коло них, і слава Господня осяяла їх. І вони перестрашились страхом великим...
10 Та Ангол промовив до них: Не лякайтесь, бо я ось благовіщу вам радість велику, що станеться людям усім.
11 Бо сьогодні в Давидовім місті народився для вас Спаситель, Який є Христос Господь.
12 А ось вам ознака: Дитину сповиту ви знайдете, що в яслах лежатиме.
13 І ось раптом з'явилася з Анголом сила велика небесного війська, що Бога хвалили й казали:
14 Слава Богу на висоті, і на землі мир, у людях добра воля!
15 І сталось, коли Анголи відійшли від них в небо, пастухи зачали говорити один одному: Ходім до Віфлеєму й побачмо, що сталося там, про що сповістив нас Господь.
16 І прийшли, поспішаючи, і знайшли там Марію та Йосипа, та Дитинку, що в яслах лежала.
17 А побачивши, розповіли про все те, що про Цю Дитину було їм звіщено.
18 І всі, хто почув, дивувались тому, що їм пастухи говорили...
19 А Марія оці всі слова зберігала, розважаючи, у серці своїм.
20 Пастухи ж повернулись, прославляючи й хвалячи Бога за все, що почули й побачили, так як їм було сказано.

___________________________________________________________________________________Сьогодні Різдво , хочу згадати сьогоднішній день, мабуть один з найкращіх моїх дней Різдва! С початку дня я пішов у церкву , сьогодні була святкова літургія, але перед початком була репетиція Різдвяної вистави, мені прийшлося повторити декілька відривків зі своєї ролі, як потім виявилося я граю дві ролі, сина Ірода та Мошку, ортодоксальний єврей який знає Святе Письмо та вірить що Христос є Месія. Потім почалася святкова літургія ,сьогодні у службі приймали участь не лише Єпископ - пастор нашої громади , але і пастор Вадим Зінченко з місійної станиці у Києві та пастор Сергій Кудрик з громади "Святого апостола Андрія Первозванного" у місті Чернігові , дуже чудова була літургія, також мені сподобалась проповідь нашого пастора В'ячеслава Горпинчука. Після Різдвяної літургії почалася святкова вистава. Я повинен був зіграти с початку Антипа , сина Ірода - трішки нервував , переодягся вийшов зіграв , переодягся та зіграв Мошку, потім знов переодягся в Антипу та попрощався з Іродом, коли того супроводжувала у пекло Смерть та Люципер.Про виставу дуже гарно написав брат prokip.Далі все закінчилося покліном перед публікою та святковим частуванням. Під час частування мені казали що я гарно зіграв та не тільки я, а й брат prokip та брат mmdanylov . Далі я поїхав до бабусі, з'їв дуже смачної куті та поговорив з бубусею про Христа та подивився TV.Сьогодні в мене було особливе Різдво, я не можу передати словами, те що я відчував своєю душою. Раніше десь років 3 назад все було поіншому, чьогось не хватало, ні не святковогу столу й навіть не час з бабусею, хоч я навіть не уявляю Різдво без своєї бабусі, мені не вистачало Слова Божого , бо воно дійсно живе і Дух Святий діє в нас наповнюячи нас особливим станом


Моя молитва Господу в цей день:
Слава Отцю і Сину і Святому Духу. Амінь!
Мій Отче Небесний прийми мою подяку Тобі
За Твого Сина Ісуса Христа,
який народився за для того щоб я мав спасіння,
який прожив за мене безгріховне життя та помер на хресті
за мої гріхи;
Христе Спасе мій дякую Тобі за те що Ти прийняв тіло людське
та своєю любовью вирішив спасти мене від вічної смерті
Ти прийняв муки та смерть за мої гріхи
Щоб я мав вічну нагоду бути з Тобою;
Царю Небесний,
Скарбе Добра
Духу Святий, дякую тобі Боже за те що завжди зі мною буваєш ,
та освячуєш моє життя
надихаєш мене молитися Трисвятому Богові.
Слава Тобі Пресвята Трійця!
Співаю Тобі Алілуя!
Амінь!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...