Протест проти смерті демократії та мандрування Бучею

Акція ВМГО "Демократичного Альянсу" проти закону 2450 о обмеженні свободи громадян на мирні зібрання, пройшов дуже цікаво. Але головне він пройшов з важливим відкладенням його прийняття та обговорення з громадськістю. Сьогодні прийняв участь у флеш - мобі, де представники "Демократичного Альянсу " вистроїлися у слово "Ні" (проти смерті демократії) та  "Так" (за свободу зібрань). Після того ми вирушили до комітету Верховної Ради. Там ми нагадували чиновникам що вони слуги народу, і що цей закон зробить Україну - поліцейською країною.


Після того я та [info]vitskorpy   поїхали до Бучі у пошуках занедбаного парку, який чекає на своє  прибирання від активістів Київського обласного осередку ВМГО "Демократичний Альянс". Але мене здивувало, що це чисте місто, і парк там найчистіший. Не мов за межами України побував. У пошуках брудного озера ми знайшли ескалатори які прибирали сміття. Я одразу подумав що я помер і знаходжуся у Раю. Але дійшовши до Лісної Бучі, ми знайшли останки людської зневаги до природи, там було достатньо сміття. Але головне вразило, що там живе сім'я їжачків, серед сміття. От де потрібна допомога 7 їжачків серед сміття :)   Один з них, маленький підійшов до нас, на маленьку фотосесію.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Послання Святого апостола Павла до Лаодикійців