Свідки Єгови в мне на роботі

В мене на роботі є одна жінка, яка ходить до Свідків Єгови. 
Я про це і не знав би як би не побачив на столі у іншого вихователя , літературу цієї секти 
"Чому на справді вчить Біблія". 
Я приніс тому вихователю книжку від Фундації "Лютеранська Спадщина" - "Як відповісти ... Свідкам Єгови ".
Звичайно я положив цю книжку на стіл вихователя. Вона її знайшла і почала трішки читати. Потім коли прийшла та жінка із (СЄ), вихователь запитала чи не вона положила їй цю книгу. Я 
підійшов і сказав що я цю книгу положив. 
Моя мета була попередити о небезпечності для душі цієї організації. І я попередив. Коли я сказав що це тоталітарна секта, і вона гіпнотизує людей, до мене причепилася жінка із СЄ, 
почала запитувати чому я так вважаю. 
Я відповідав про єресь СЄ до природи Ісуса Христа. Почав розповідати про не правильність і не грамотність перекладів Біблії свідками. 
Вихователька пішла до дому читаючи цю книгу, а я залишився попереджати
жінку з СЄ.
  Врешті решт, та жінка почала розмовляти з іншими жінками на зовсім не Біблійні теми і я пішов.
Читаючі брошуру Герберта Керна, в інтернеті я натрапив на дуже цікаву лекцію, присвячену СЄ. Її я і пропаную подивитись.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 3-ю Неділю після Пасхи

2 Коринфян  4, 14 - 18: 14  оскільки знаємо, що Той, Хто воскресив Господа Христа, воскресить і нас разом з Ісусом та представить разом із в...