Молитва Св. Фоми Аквінського після служби

Подяку творю тобі,
Господь, святий Отець,
всесильний вічний Бог,
який мене, грішника
і негідне чадо твоє,
не із-за моїх заслуг,
а єдино по милості твоїй,
удостоїв наситити дорогоцінним Тілом
і Кров'ю Сина твого,
Господа нашого Ісуса Христа.
І я благаю, щоб ця свята євхаристія
стала би мені не вироком,
а рятівним знаком пробачення.
Та буде воно мені зброєю віри і щитом доброї волі.
Та буде вигнання моїх пороків,
позбавлення від жадання і похоті;
та буде збільшення доброти і терпіння,
лагідності і слухняності і всіх чеснот;
хай буде твердий захист від всіх ворогів,
видимих і невидимих;
від всіх моїх хвилюванні,
як плотських, так і духовних,
хай буде досконале заспокоєння:
у тобі, єдиному і дійсному Богові,
моя прихильність і щасливе завершення мого кінця.
І я благаю тебе, щоб ти удостоїв привести мене
на це невимовне пірування,
де будеш ти з Сином твоїм і Святим Духом.
Зі святими твоїми ти є дійсне світло,
повний достаток, вічна радість,
Веселість і досконале щастя.
В ім'я Господа нашого Христа.+ Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...