Моє день народження

В мене день народження, я народився в 12:30. З ранку я помолився й подякував Господу за ці 25 років мого життя. Настільки не забутній день що навіть не знаю що написати. Перше в мене була мета купити новий телефон, тож я зібрав всі свої гроші й після роботи купив слайдер LG KF 240. Звичайно я вирішив святкувати день народження серед своїх друзів (деякої частини), бо сьогодні понеділок й багато людей зайнято, тому з іншою частиною друзів я планую відсвяткувати у п'ятницю. Звичайно не всі запрошені прийшли, але та частина на яку я очікував прийшла. Але перд тим я повинен був знайти гроші на які я буду пригощяти своїх гостей, тож я пійшов продавати свій старий телефон, багато бігав поки не продав за більш меньш приємну ціну. Далі я приїхав до дому зустріти друзів та пійти з ними у піцерію, все пройшло дуже класно, ми гуляли до 22:00. Мій друг Веталік сфотагрофував деякі нічні види мого маленького району от зсилка: http://vitskorpy.livejournal.com/3093.html
Дуже приємно що отримав багато листів з поздоровленями, зокрема від: Єпископа В'ячеслава, брата Олександра Жакуна, пастора ЕЛЦ Дмитрия Зенченко та інш.
В цілому я задоволений сьогоднішнім днем, й дякую Богові за все що я маю!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы