Контракт з Богом

Якось я їхав в маршрутці і почув таку розмову. Чоловік розповідав як він займаєтьcя квітами, як він ними цікавиться та розповідає про них сусідці. Звичайно я не підслуховую розмови, но цей діалог зразу кинувся в мої вуха, коли чоловік сказав слово - Бог. Він казав сусідці що недавно почав займатися бізнесом й продавати квіти, він відкрив кіоск з продажі квітів, він хоче відкрити більше таких лотків, то ж він вирішив піти в церкву, щоб побачити чудеса Божі , та щоб Бог допоміг йому відкрити ще десять таких лотків. Мені зразу згадався такий собі контракт з Богом, я обов'язуюся ходити в церкву, старатися бути добрим християнином, а Бог буде кожного разу мені показувати дива та допомогати мені відкривати більше лотків, мій бізнес процвіте.
Чоловік шукає Бога? Мені так здалося що він шукає Мамону! Хіба ми ходимо в церкву щоб мати успіх, хіба ми ходимо в церкву щоб Бог мене розважав і показував кожного разу дива ?
Чоловік шукає собі таку церкву яка буде казати що він отримає свої лотки, що він побачить Бога і побачить його Великі Дива! Але така церква мабуть відкине розіп'ятого Христа десь на віддалений план. Чоловіку з однієї сторони потрібен Бог але для чого Він потрібен чоловікові, для розбогатіння, не для того щоб мати віру та скріплювати її дослідженням Слова та прийняттям Євхаристії, йому потрібна церква богатства й бог богатства, не розіп'ятий Христос, який вмер за гріхи того чоловіка на Хресті, йому не потрібен Христос над яким знущалися римські вояки. Цоьму чоловіку потрібне шоу та достаток!
Все закінчилося печально, на наступній зупинці мені треба було виходити і як тільки я дістав невеличку книжечку та малий катехизис, чоловік зупинив автобус на півдорозі й вийшов, я не встиг йому дасти літературу яка могла б допомогти тому чоловіку прочитати про Бога Небесних богатств!
Скільки таких людей шукаючих мамону бігають по світу!
Дай Боже їм дізнатися про Тебе - Христа розп'ятого!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы