Покаяна молитва

Вселюблячий Боже,
Я грішний сповідаюсь Тобі.
Вибач мене за мою природну гріховність й нечистотність.
Прости мені мої провини
бо я не достойний вірити в Тебе
бо я не достойний говорити про Тебе
Бо я грішний і моє пристанище у пеклі.
Каюсь Боже , в своїх гріхах
Нема Боже такої заповіді якої я б не порушив
Вибач мені мої провини.
О Сонце Правди , я визнаю перед Тобою
Що я грішний і образив Тебе.
Я подумки грішив проти Тебе,
Словами казав , ображаючі Тебе
Вчинки вчиняв попираючі Тебе
Прости мене Ісусе, і
допоможи поправити моє духовне становище
на краще!
Бо ти милосердний Господь
який прожив за мене безгріховне життя!
який помер за мої гріхи на Хресті!
Амінь!

1 коментар:

Проповідь на 20 – ту неділя після Трійці

Марка 10, 2 - 16: « 2 Підійшли фарисеї та, випробовуючи Його, запитували:―Чи дозволено чоловікові розлучатися зі своєю дружиною? 3 Ісус у ...