УЛБС Св. Софії: Перші дні


Перші дні
Згадую минулу неділю, як я приїхав до УЛБССС (Українська лютеранська богословська семінарія Святої Софії)в Тернопіль о 5:00 ранку. Мене зустрічав водій семінарії який і доставив мене до неї.
Коли ми приїхали я познайомився з білоруським студентом, який майже один проповідник в своїх двох громадах в Мінську та Жодіно, після смерті пастора Миколи Бадрусьова. Після маленького сніданку нас відвезли до Тернопільської громади "Св. ап. Івана та Якова". Там ми зустріли єпископа В'ячеслава Горпинчука, який у єпископському візиті до громад УЛЦ читав проповідь. Ми причастилися у громаді. А після богослужіння ми спілкувалися з вірними УЛЦ, серед них знайшовся і читач мого блогу (передаю щире вітання!). Потім нас підвіз до семінарії єпископ, який і нагодував нас. Наступний день був менш напружений ніж після нього. Нас чекав урок з "грецької мови нового заповіту", "основи християнської доктрини" та курс "життя в громаді" . Десь о 14:00 до нас приїхав ще один студент , він із Сімферополя, він добре знає і грецьку і іврит. Наступний день був ще більш завантажений, бо починався з івриту о 8:00, а закінчувався "життя в громаді" о 16:30. Часу для відпочинку дуже мало було, а ще потрібно вивчати мови і виконувати домашнє завдання. В семінарії не має інтернету тому знайшов час для інтернет клубу в неділю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проповедь на посещение Марией Елизаветы